czwartek, 17 sierpnia 2017

Motylkowa owieczka

Witajcie,
Dziś przedstawię Wam motylkową owieczkę powstałą na zabawę u Danusi.
Owieczka jest w kolorze zielono-żółtym, tak jak zaznaczony motylek. Niestety nie udało mi się odnaleźć jego nazwy.


Owieczka powędrowała jako prezent dla cioci na zakończenie przedszkola. W końcu od września Mati idzie do zerówki i już nie może się doczekać :) 

 "A co tam będę tak stała, pójdę na spacer."
 Po drodze owieczka spotkała kotka i osiołka. 


Żeby nie było nudno, dołączyła jeszcze myszka i baranek.
 I tak oto owieczka spotkała nowych przyjaciół.
"Pa pa".
 I jeszcze jedno ujęcie:

Mam nadzieję, że Danusia zaakceptuje takiego "motylka" :)

Jestem ciekawa, która wersja kolorystyczna najbardziej Wam się podoba: zielona, biało-brązowabiało-czarna czy szaro-biała.

Zdradzę Wam w sekrecie, że tworzą się jeszcze dwie :)

Pozdrawiam

Monnika




59 komentarzy:

  1. Piękna ta owieczka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna owieczka musi być bardzo milutka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :)
      Jest bardzo milutka, nic tylko przytulać.

      Usuń
  3. Ja już nie wiem która jest najładniejsza. Wszystkie są taaaakie słodkie :))) Nie mogę się doczekać kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kocie :)
      Jeszcze jedna czeka na prezentację a kolejna na wykończenie :)

      Usuń
  4. Ale cudna jest ta owieczka, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako wielbicielka czerwieni i szarości już wcześniej wybrałam owieczkę Alicję, choć tak naprawdę wszystkie są piękne i mają w sobie to coś co sprawia, że ma się ochotę je przytulić, a ta motylkowa tchnie wiosenną świeżością i w tym momencie w moim prywatnym i bardzo subiektywnym rankingu deklasuje ona Alicję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza owieczka, jak zresztą wszystkie. Nie podejmuje się wybrać najładniejszej, bo z wszystkich prawdziwe ślicznotki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza owieczka. Całość bardzo mi się podoba, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko! Przeurocza jest ta owieczka i taka słodka, Mnie najbardziej by się podobała wersja biało- brązowa - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :)
      Owieczka aż skacze z radości :)

      Usuń
  9. Cuuudowna jest :)) Baardzo mi sie podoba :)) Zwlaszcza ,ze to moj ulubiony kolorek od jakiegos czasu :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Zdolna Kobietko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba,przeurocza jest ta motylkowa owieczka,aż buzia sama się do niej śmieje .
    Dziękuję kochana za udział w sierpniowych kolorkach i pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki bardzo wiosenne, ale owieczka jest super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna, trawiasta owieczka ! Nie dość, że zachwycająca, to jeszcze z zacięciem do przygód ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna pamiątka dla cioci :) Ta zielona włóczka aż prosi się o przytulenie. ps. Mój synek też do zerówki idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synek też nie może się doczekać zerówki? Mój to już dni odlicza od początku wakacji :)

      Usuń
  14. Cudowna!!!!!!......!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna owieczka, :) i mi bardzo przypadła ta wersja kolorystyczna, chociaż, teraz tak mi sie marzy jedna różowa dla córki, jedna jasnoniebieska dla synusia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O takich wersjach kolorystycznych nawet nie pomyślałam :)

      Usuń
  16. Przeurocza jest ta owieczka i bardzo sympatyczna!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i bardzo milusi baranek. Wspaniała pamiątka dla cioci :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka słodka :) bardzo mi się podoba ! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwa rodzinka na łączce. nauczycielce się na pewno spodoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka, kojarzy mi się z mchem, taki mięciutkim ;)
    Cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniale sa:))) wszystkie kolory mi sie podobaja:) ale najfajniejsze sa te zdjecia przedstawiajace historie :) cos niesamowitego:)

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...