piątek, 15 września 2017

Książ, Palmiarnia i Stary Książ

Witajcie,
Dziś zabiorę Was na wycieczkę do Zamku Książ.
Za pierwszym razem byłam tam z 10 lat temu i zrobił na mnie spore wrażenie. 
Jeżeli ktoś miałby ochotę poczytać sobie o historii zamku to zapraszam tutaj













Niedaleko zamku znajduje się przepiękna Palmiarnia. Jest tutaj też sklepik w którym można kupić różne roślinki. Oczywiście nie mogliśmy się powstrzymać i wybraliśmy sobie trzy kaktusy (tylko takie doniczkowe kwiatki rosną u mnie w domu :)
































I oszałamiające bonsai :) 




Mamy też i ruiny zamku Stary Książ. 
Mieliśmy iść szlakiem łatwym i przyjemnym a szliśmy przez las :) A ja w sandałach :)
































U mnie zrobiło się już jesiennie. Chłodno, deszczowo i drzewa pomału zmieniają swoje kolory.

Pozdrawiam

Monika

25 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :) Bardzo chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Jak będziesz miała możliwość to koniecznie się wybierz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Monisiu, wspaniała wycieczka. Kaktusy rzuciły mi się w oko (lubię kaktusy).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Piękne Zdjęcia , Zamek Książ jest piękny i ma Cudowne wnętrza . Bonsai śliczne , Jest co podziwiać - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią - cudze chwalicie, swego nie znacie. Piękne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita wycieczka ! Nigdy tam nie byłam, a marzy mi się tam pojechać. Piękna fotorelacja !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde robi wrazenie! Nigdy tam niebylam ale nabralam ochoty na wycieczke🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie się możesz wybrać. Zamek robi wrażenie.

      Usuń
  7. Niesamowite miejsca !!! :))) Musze tez kiedys tam dojechac ,bo widac ,ze warto :)) Co do sandalek Suuper sobie poradzilas :) Ja na gore w klapkach wchodzilam :P hahah Pozdrawiam Cie cieplutko :))
    Ps . Piekna fotorelacja :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguśka :) Na górę w klapkach? Nieźle :)

      Usuń
  8. Byłam dwa razy i zawsze wychodzę zdeprymowana, ze żadne zdjęcia nie oddają przepychu i piekna zamku.
    A do palmiarni niestety nie dotarłam ani razu, i jak widzę, mam czego żałować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palmiarnia jest cudowna.
      Niestety zdjęcia nie są w stanie pokazać całej wspaniałości zamku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Zazdroszczę wycieczki :) Marzę żeby kiedyś pozwiedzać ten zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mieszkam jakieś 5 km dalej, więc czuję się jakby to był ""mój zamek" i "moja" ukochana palmiarnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten zamek nigdy tam nie byłam ale mnie kusi żeby się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...