niedziela, 15 października 2017

Jesienne Wyzwanie czyli ZABAWA dla każdego w KTM

Witajcie,
Uwielbiam jesień. Jej kolory, deszcze i burze. Nie znoszę tylko silnych wiatrów, zwłaszcza tych silnych i zimnych, przenikających aż do kości.

W Klubie Twórczych Mam trwa jesienna zabawa. Wyzwanie jest podzielone na trzy części i właśnie dzisiaj jest ostatni dzień pierwszej :)



Dziewczyny przygotowały listę 60 zadań z której trzeba wybrać minimum pięć. 

1. Zagraj w grę planszową (12). Monopoly Junior to ostatnia nasza ulubiona planszówka, tym razem udało nam się ograć bank :)


2. Stwórz jesienny nastrój w domu (3). Mateusz przygotował taką oto dekorację i zrobił zdjęcia.













3. Zrób jesienne zdjęcie (9) - początki jesieni w Kazimierzu Dolnym :)














4. Spaceruj w lesie/parku (7) - U nas spacery po wąwozach w Kazimierzu. 














5. Odwiedź muzeum (49). Zamek w Janowcu.

















6. Zrób jesienny bukiet (21). Znaleziona gałązka z dwoma 
kasztanami :)


Lubicie jesień czy też nie za bardzo?

Pozdrawiam 

Monika

20 komentarzy:

  1. Moniko! Ja bardzo lubię Jesień , I te wszystkie jej kolory, Swietne punkty wybraliście do zrealizowania - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!! Zwłaszcza te zdjęcie ze spaceru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta zabawa. Lubię jesień - jest taka piękna, kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, szczególnie spodobał mi się wąwóz :)
    Niby nie przepadam za jesienią ale lubię złotą polską jesień. To wyzwanie uświadomiło mi, że lubię pewne aspekty jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąwozy są piękne :)
      Jesiennych tylko wiatrów nie lubię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam JESIEŃ. Tą część która trwa teraz...złota, polska, zachwycająca paletą barw!
    Tą część z deszczową pluchą i zimnem nie bardzo...zwłaszcza gdy codziennie trzeba w tej aurze wypełnić obowiązki...a najchętniej zostałoby się w domu, pod ciepłym pledem, z kubkiem gorącej herbaty i książką w dłoni...ale cóż :) wszystkiego po trochu :)

    Piękna fotorelacja! Zdjęcie z wąwozu mnie oczarowało :) wycieczka do Janowca też ekstra!
    A jesienne barwy nie mają sobie równych!
    Dzięki za udział w jesiennym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki, dziekujemy za wzięcie udzialu w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i kreatywne wyzwanie :) Wąwóz w Kazimierzu jest piękny, podobny do wąwozu w Sandomierzu !
    Bardzo fajne zmiany graficzne na blogu, super Moniko !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zmiany się podobają :)
      Przez momencik chciałam zrobić na jasno, ale to jednak nie moje klimaty :)
      Wąwóz w Sandomierzu też widziałam, tylko parę ładnych lat temu .
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Lubię jesień taką, jak dzisiaj: ciepłą, słoneczną, z szeleszczącymi liśćmi pod stopami i tymi wszystkimi ciepłymi barwami. A Ty pięknie cieszysz się jesienią - zdjęcia są cudne.
    Buziaki, Moniczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak Małgosia X jesień lubię złotą, ciepłą, pełną słońca i kolorowych liści. Ta zimna, szara, bura i ponura listopadowo-grudniowa niekoniecznie mi odpowiada. Bardzo fajnie wywiązaliście się z wyzwaniowych zadań i miło zobaczyć Wasze buzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w końcu się pokazać :)
      Mi deszczowa jesień nie przeszkadza. Byleby nie wiało. Chociaż z tym to niestety nie jest tak dobrze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku!!Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...