Szydełkowy królik

Niestety nie mam za dużo czasu na moje hobby, czyli szydełkowanie. Jak wracam z pracy to czasami jestem tak padnięta, że nawet nie chce mi się chwycić szydełka w rękę.
Mimo o udało mi się stworzyć z takiego kawałka szydełkowego kwadratu (najpierw był prostokąt -tylko tyle włóczki beżowego koloru mi zostało, ale nic z tego nie wyszło, więc dołożyłam parę rządków niebieskiej włóczki):
I powstał taki oto króliczek, z niebieskimi uszkami i ogonkiem- tu jeszcze bez wykończonego pyszczka:

A tu już w całej okazałości:

Niestety nie wyszedł idealny. Z gruba i sztywna włóczka, Następnym razem powinno być lepiej.

Króliczek był prezentem urodzinowym dla mojego synka. Najważniejsze, że Jemu się spodobał. Był już na dworze na spacerze, śpi w łóżeczku razem z Matim, jeździ samochodami...

Pomysł i wzór zaczerpnęłam z dwóch blogów: Arachne Art oraz Robótkowe szaleństwa.
Dziękuję Panią za świetny opis krok po kroku :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Motylkowa owieczka

Nominacje - LIEBSTER AWARD

Płaszczka Kosma