czwartek, 4 października 2018

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie,
Dziś Światowy Dzień Zwierząt, więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji ekologicznej we Florencji. 
Zapraszam zatem do wrzucania żabce linków do waszych postów związanych ze zwierzętami. Kto ma ochotę może wrzucić do siebie banerek. 










Macie w domu jakieś zwierzątka? U mnie są dwa. Jeden z nich to chomik syryjski zwany Węgielek, drugi to gekon lamparci zwany Deneb (miał być samiec ale okazało się, że to samiczka, a imię zostało).








Na zeszłotygodniowej zabawie udział wzięły dwie osoby:
1. Beva i jej ośmiorniczki;
2. Skarlet i jej opowieść o Morzu Czarnym.
Dziękuję Wam bardzo.



Muszę jeszcze wspomnieć o dwóch osobach, które zamieściły linki w komentarzach :) Lucyna D. i Błękitny smok oraz Małgorzata z morskimi krzyżykami.




To chyba jak na pierwszą zabawę nie mam co narzekać na frekwencję :)

Bawcie się dobrze.
Monika









23 komentarze:

  1. Jest jakiś limit ilości linków? Sporo zwierzątek natworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki super gekon :)) Moi chłopcy byliby zachwyceni, muszę im pokazać :). My mamy żółwia stepowego Edzia z prawie 20 letnim stażem, rybkę bojownika i do niedawna był chomik dżungalski :)) A u dziadków koty :). Trochę zwierzątek natworzyłam więc coś wrzucę :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zwierzak. Koleżanka mojej córki ma jaszczurkę , która zaprzyjaźniła się z kotem, nawet zawarli pakt przeciw psu;)) Zwierzaki są super i dają mam więcej miłości niż na to zasługujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zwierzaczki :) Nawet nie wiedziałam, że dzisiaj jest Dzień Zwierząt :) Wiedziałam, że dzisiaj są moje urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aniu życzę zatem wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  5. Gekon piękny:) i bardzo fotogeniczny. W moim domu dziś świętuje piesek (mała dziewczynka z charakterem). Żabce wrzucę linka do spotkania ze świętymi wężami (jest i króciutki filmik z wężem kocim) - w końcu to też ich święto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny ten gekon, Moniczka. Ja miałam kiedyś kota, a teraz tylko ptaki na balkonie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Za to kwiatki u mnie chcą w ogóle rosnąć. Ani na balkonie ani w domu, oprócz kaktusów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Moniko! Twoje zwierzątko jest ładne , Ale ja bym nie mogła takiego mieć w domu, Teraz nie mam żadnego zwierzątka,kiedyś miałam pieski i to jest jedyne zwierzę jakie mogę trzymać w domu - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale że ten gekon na zdjęciu to żywy? jeny jaki słodziak :)ja mam kota Klakiera

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale macie fajne zwierzątko. U mnie jest tylko duża psica i mała kocica.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie widziałam takiego gekona :).

    U mnie w domu są tylko rybki. 3 sztuki, bo okazało się, że są to piranie, które zjadają nam wszystkie rybki. Nawet żywe rośliny ...

    Za, to u mojej siostry jest istny zwierzyniec :).
    Mają pieska Fruzię, chomika Hakuna, akwarium z rybkami, 2 kule z welonkami i do tego 4 szczury Becia, Jadzia, Iza, Koko. Był jeszcze winniczek Lili ale wypuścili ją na wolność ...
    Niezła gromadka :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zwierzaki u Ciebie mieszkają w domku :) jestem pod dużym wrażeniem gekona :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zwierzaki. Potrzebuję Twój adres do "Strasznej wymianki" w Misiowym Zakątku.Mój mail gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwierzątka zwierzątka, jakbym mogła przygarnęłabym wszystkie <3 ja mam kochanego czarnego kocurka <3 Jeśli chodzi o zwierzaki to mamy ich dużo na blogu :P żeby wielkiego spamu nie robić wrzucę dużego różowego słonia :D https://pracownia-kotolaka.blogspot.com/2018/05/powrot-na-rozowym-soniu.html

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...