Ślimak

Znalazłam super instrukcję na zrobienie szydełkowego ślimaka.
W krainie stokrotek Marta pokazuje krok po kroku, jak wykonać takiego cudaczka.
Szczerze mówiąc myślałam, że wyjdzie malutki. A tu mój ma 9 cm długości i muszlę w wysokości 5 cm.
A tak powstawał:


Główka

Główka z tułowiem
Muszla :)

I oto on w całej okazałości :) Nawet jestem z niego zadowolona :) Mam nadzieję, że synkowi też się spodoba :)
Od razu udał się na balkon

Musiał powąchać kwiatki

i sprawdzić jak się ma koperek

I w końcu wdrapał się na kwiatka i podziwia okolicę :)

Komentarze

  1. fajny taki ślimak:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dino - szydełkowy dinozaur

Wygrana i kartka

Nottingham i Drzewo Robin Hooda