sobota, 10 sierpnia 2013

Takie tam

Kilka dni temu miałam urodziny i moja połówka zrobiła mi miłą niespodziankę. Zazwyczaj było tak, że wymieniłam mu kilka rzeczy, które by się przydały a on coś z ego po prostu wybierał.
Niezbyt byłam z tego zadowolona, ponieważ bardzo lubię niespodzianki. A w tym roku zaskoczenie :)
Dostałam sprzęt do masażu gorącymi kamieniami. Rewelka. Teraz tylko czekam na odpowiednią temperaturę i będę mogła wypróbować. Oj, nie mogę się doczekać :)

A tak z innej beczki, parę dni temu kupiłam igły z większymi oczkami do kordonków i włóczki. Wszystko byłoby oki ale jak tylko zaczęłam wyszywać kociakom oczy igła się po prostu zaczęła wyginać. Porażka. Na komplet 5 szt. tylko jedną można używać, a reszta wygina śmiało ciała. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim :(

I jeszcze jedna sprawa.
Jest mała dziewczynka, nazywa się Alicja Kosmala i potrzebuje pomocy. Jest bardzo ciężko chora i tylko bardzo kosztowna terapia za granicą może jej pomóc. Proszę zajrzyjcie do Niej, może ktoś będzie mógł pomóc.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...