Przejdź do głównej zawartości

Czapka kot

Cześć :)

Długi majowy weekend już się kończy i od jutra powrót do codzienności. Szkoda troszkę. Może pogoda nie do końca dopisała ale było i ognisko i pieczenie kiełbasek :) Pychota. Nie wspomnę o zbieraniu kwiatów mleczu :) 
A jak Wam minęła majówka?

Nie tak dawno temu znalazłam w Kauflandzie włóczki bawełniane. I jak to bywa nie mogłam się powstrzymać i wzięłam po motku w trzech różnych kolorach. 
Na pierwszy ogień poszła w kolorze niebieski melanż. Dawno chodziła za mną czapa kocia dla Mateusza. Zrobiłam próbkę na szydełku i niestety ale muszę to przyznać w ogóle mi się nie podobało. Nic a nic.
Więc nadeszła pora aby znów zaprzyjaźnić się z drutami. Odpadały jakieś trudne wzory. Ale prostokąt można spróbować :)
I tak wyszła próba :)
(Oczy i noc zrobione już szydełkiem :) )

Przód:






















Tył:

I na modelu:



































Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam cieplutko

Monika

Komentarze

  1. U mnie było trochę robótkowo, ale bardzo mało ze względu na niesprawną rękę :( Czapka bardzo fajna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ręka już lepiej. Pozdrawiam i zdrówka życzę.

      Usuń
  2. Moniko, czapka wyszła Ci super ,a ten malunek na buzi świetny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna czapeczka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka!
    A makijaż perfekcyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :)
      Pani, która malowała buźkę zrobiła to rewelacyjnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetna czapeczka! Ja też zaopatrzyłam się w Kauflandzie. Kupiłam 5 niebieskich motków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciężko było się kłębkom oprzeć :)

      Usuń
  6. Moniko! Kotek wyszedł Ci bardzo ładnie , Urocza czapeczka ,Na modelu ładnie się prezentuje - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna czapka. Z tym makijażem - perfekcja :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapeczka! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna kocia czapeczka!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :-)

    Majówkę spędziłam u mamy na wsi, tylko w poniedziałek wybrałyśmy się w obiecane odwiedziny u rodziny, w pozostałe dni siedziałyśmy w domu, bo pogoda nie sprzyjała wychodzeniu, choć słońca było sporo, tylko ten wiatr taki zimny był jak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że dziś za wcześnie na środowy wpis. Zwykle przygotowuję je wcześniej i same publikują się w środę minutę po północy - tym razem datę i godzinę publikacji ustawiłam, ale nie zapisałam i stąd wcześniejsza pojawienie się wpisu, ale już go nie ma.

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Pogoda w majówkę niestety się nie spisała za dobrze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczna czapka, przepiękny ten melanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka udana i pasuje modelowi do stylizacji:)

    U mnie było też bez upałów. Kiełbaskę to bym chętnie opiekła i wszamała!

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, tylko że nie pomyślałam o pieczonych ziemniaczkach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Alicja - szydełkowa owieczka

Witajcie,
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie się podziała wiosna? Słoneczko i ciepełko? Zawitała tylko na jeden weekend i znikła. No cóż, trzeba cierpliwie na nią poczekać.

Dzisiaj przedstawiam Wam Alicję. 
Owieczka jest troszkę nieśmiała ale jakoś dała radę z pozowaniem. Rośnie mała gwiazda :)
Alicja jest trzecia, najmłodsza w puchatej rodzince. Tutaj prezentował się najstarszy baranek Szoł, a tutaj Czarnulka. 
Ten sam wzór, te same włóczki (tylko inne kolory) a mamy trzy różne i wyjątkowe przytulaki :)

Zdjęć jest dużo, ale nie mogłam wybrać tylko kilku :)


Damian - szydełkowy renifer

Cześć,
Dziś przedstawiam Wam Damiana.
Renifer ten jest wielkim kibicem. I to nie piłki nożnej.
Kto zgadnie komu kibicuje ? :)




Podkładka pod kubek Mikołaj - jak zrobić ?

Cześć, Obiecałam, że zdradzę wzór jak zrobić podkładkę pod kubek w kształcie Mikołaja :) Troszkę mi to zajęło ale udało się przed świętami :) Może jeszcze znajdzie się ktoś chętny i skorzysta.
Tak podkładka to fajna rzecz dla dziecka (przetestowane :)
Gotowi? To zaczynamy :)
Oznaczenia: I - półsłupek V - dwa półsłupki w jedno oczko A - dwa półsłupki przerobione razem
Dół: Zaczynamy od zrobienia 5 oczek łańcuszka. Łączymy w kółko. I lecimy okrążeniami: 1. 3 oczka łańcuszka, 12 słupków 2. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden)-powtarzać do końca 3. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, słupek)-powtarzać do końca 4. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 2 słupek)-powtarzać do końca 5. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 3 słupki)-powtarzać do końca