sobota, 1 marca 2014

Muzeum Kolejnictwa

Witam,
Dzisiaj wyjątkowo nie będzie o szydełku ani o innych pracach. Tylko tyle napiszę, że w końcu skusiłam się na haft krzyżykowy.  I muszę stwierdzić, że efekt końcowy był niezadowalający. Robótka poszła papa. Na razie zostaje mi tylko podziwianie innych dzieł :) no, trudno się mówi.

W zeszłą niedzielę wybrałam się z Matuchem do Muzeum Kolejnictwa w Warszawie.
Dla dziecka to prawdziwa frajda :)
Może małe modele nie robią wrażenia na maluchach ale już makiety z pędzącymi ciuchciami i wielkie pociągi do których można wejść "to coś co tygryski lubią najbardziej" :)

Z jednej ciuchci to nie mogliśmy wyjść. Tyle pokręteł, dźwigni...













Szkoda tylko, że wiele pociągów jest w bardzo złym stanie i niszczeją z dnia na dzień.

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Gdzie jest to muzeum? Wyglądają fajnie te pociągi, a z czasem może znajdą się fundusze na ich uratowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzeum mieści się w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to trochę daleko mam, ale jeśli kiedyś odwiedzę stolicę... :)

      Usuń
    2. Jak byś odwiedziła kiedyś stolicę to mogę co innego zaproponować. Jak dla mnie najlepsze i najbardziej klimatyczne (jeżeli tak można się wyrazić) jest Muzeum Powstania Warszawskiego.

      Usuń
  3. Wspaniałą wycieczka! Sama chętnie bym poszła do takiego muzeum:) Takie stare pociągi mają w sobie coś niezwykłego.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wycieczka do takiego muzeum.Dzięki za zdjęcia chociasz tak mogłam zobaczyć takie zabytki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobało :)
      Pozdrawiam również

      Usuń
  5. Świetna wycieczka do takiego muzeum.Dzięki za zdjęcia chociasz tak mogłam zobaczyć takie zabytki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...