środa, 12 sierpnia 2015

Wspólne dzierganie i czytnie - 24

Witam,
Już po urlopie. I jak zwykle szybko minął.
Ale odpoczęłam sobie od wszystkiego. Od internetu, szydełkowania, książek...
I powoli próbuję wrócić do codzienności :)
I do bloga :)

Zacznę od środowej zabawy u Maknety.

Książkowo to samo co poprzednim razem "Taniec ze smokami" Martina. Na szczęście jestem już na zakończeniu.

Robótkowo skończyłam pokrowiec na aparat. Niedługo go pokażę.
Za to wróciłam do swojego sweterkowego ufolka. Pora wsiąść się za jego skończenie.

Jeszcze pokażę Wam mojego dzisiejszego pomocnika przy pisaniu :)
Deneb strasznie się kręciła po całym stole i laptopie :)
 
 
 
 
Pozdrawiam

Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...