niedziela, 18 października 2015

Duszek ver. 1.0

Witam,
Dziś chcę wam zaprezentować duszka jaki powstał na zabawę w Cykliczne kolorki artystek kolorystek u Danusi.
Nie, w tym miesiącu nie jest to kolor biały :)
Tylko śliwkowy. Troszkę dziwny kolor dla duszka. Może po prostu ze złości zrobił się fioletowy :)

Jeżeli chodzi o kolor fioletowy to jest mi obojętny. Nie mam żadnych ubrań w tym kolorze ani żadnych dodatków w mieszkaniu. Ale śliwki lubię przekąsić.

Duszka ciężko było złapać. Najpierw znalazłam go wygrzewającego się w ostatnich promieniach słońca we wrzosie na balkonie :)
 
  Wieczorem zawisnął koło małej latarenki.
W końcu udało mi się namówić go na małą sesję zdjęciową, z której wyszło tylko jedno zdjęcie.
Na dzień dzisiejszy duszek pilnuje bardzo ważnych kluczy od kłódki :)

Dane techniczne:
Stworek powstał z tego wzoru.
Włóczka: La Passion Holly (60% cotton, 40% akryl), szydełkiem 2,5 mm.

Co do włóczki to robiłam z niej pierwszy raz, szczerze mówiąc nawet o niej nie słyszałam. A wy mieliście może z nią styczność? Na razie jestem z niej zadowolona. Jest bardzo podobna do Jeans Yarn Art.
Tak w ogóle to kupowałam ją w pasmanterii, poprosiłam sprzedawcę o fioletową bawełnę. I to mi dał. Dopiero w domu zauważyłam, że chyba nie do końca jest to włóczka bawełniana.
Uwielbiam taki profesjonalizm :( Na szczęście żaden kłębek się nie zmarnuje :)

Pozdrawiam

Monika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...