Gierłoż - Wilczy Szaniec - Kwatera Hitlera

W Wilczym Szańcu byłam daaawno temu. Zrobiło na mnie niesamowite wrażenie. A że byłam tam zimą, to koniecznie chciałam odwiedzić to miejsce o innej porze roku. I się udało. Ale niestety już nie byłam tak nim zachwycona. Cały czas staram się zrozumieć dlaczego. Może po prostu teraz podoba mi się co innego. W sumie z wiekiem człowiek się zmienia ....

Ale tak źle to nie było :)

Bunkry zostały wysadzona nocą z 24 na 25 stycznie 1945 roku. Dlatego dziś możemy oglądać jedynie ruiny.





































Pozdrawiam

Monika

Komentarze

  1. Prawdziwy wilczy szaniec !!! aż ciarki przechodzą !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Prawdziwie same ruiny, Jak się widzi coś pierwszy raz to zawsze robi większe wrażenie, Drugi raz już mniej - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko, piękne zdjęcia. I czasem tak jest, że trudno odszukać pierwsze wrażenie - takie silne, wyjątkowe i niezwykłe.
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pierwsze wrażenie zazwyczaj jest najsilniejsze :)
      Buziaki

      Usuń
  4. Odwiedziny w Wilczym Szańcu, to wielkie marzenie mojego męża:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się tam chętnie wybrała. Krajobraz jak z filmu sci fi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dino - szydełkowy dinozaur

Wygrana i kartka

Nottingham i Drzewo Robin Hooda