niedziela, 8 marca 2015

Sowa

Witam,
Szkoda, że już tydzień się kończy. Wczoraj wróciłam z Zakopanego po tygodniowym urlopie.
Pogoda trafiła się rewelacyjna. Delikatny mróz. Dużo śniegu.
Było rewelacyjnie i przepięknie :)
I jak to zwykle bywa u mnie, nie chce się wracać do codzienności.

Dziś pokażę sowę zrobioną dla małej dziewczynki.
Któregoś dnia widziała tą sowę, tak się spodobała, że poprosiła, żebym jej zrobiła podobną.
Muszę przyznać, że trochę to trwało zanim zrobiłam sowę.
Zmobilizowały mnie dopiero urodziny dziewczynki :)
Korzystałam tutaj z innego wzoru (tutaj dokładny opis z którego korzystałam już chyba trzeci raz :) ),
a to dlatego, że jest szybsza do zrobienia.
Sowa wyszła dosyć duża a to dlatego, że robiłam podwójną włóczką.
I troszkę dziwna :)
Małej się podobała, to najważniejsze :)
A reakcja:
"- No. W końcu dostałam swoją sowę! "





Pozdrawiam serdecznie :)

Monika

9 komentarzy:

  1. Mnie się sówka podoba !!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji DNIA KOBIET !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sowa :D. Ostatnio gdzie nie spojrzę - sowy. Na ubraniach, maskotkach, breloczkach... i na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego ale uwielbiam sowy w każdym wydaniu- Twoja jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza sowa :). Gdy patrzę w jej oczy, jakoś sama mi się buzia cieszy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy zasługuje na sówkę, zwłaszcza tak uroczą :)

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...