Przejdź do głównej zawartości

Chwalę się

Witam serdecznie,
Dziś pochwalę się jaką otrzymałam przesyłkę od Korneli z bloga Miśkowe Prace za udział w wiosennym rozdaniu :)

 
Dostałam notes, z przepiękną okładką :)
Do tego przydasie oraz słodkości, które ledwo zdążyłam sfotografować :)

Kornelio dziękuję Ci za przesyłkę :)

Jak Wam minął długi weekend?
U mnie, mimo wstępnych złych prognoz, pogoda dopisała wczoraj i dzisiaj i było można prawie całe dnie przebywać na dworze :) Dlatego wczoraj zrobiliśmy sobie pierwszą w tym roku wycieczkę do Łazienek. Jak zwykle było rewelacyjnie. Jest to moje ulubione miejsce w stolicy.

Pozdrawiam wszystkich

Monika

Komentarze

  1. cała przyjemność po mojej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Notes jest śliczny, a i wstążki widzę... Cieszę się, że miałaś udany długi weekend :) Ja odwiedziłam akurat rodzinę, pospacerowałam po lesie, a dzisiaj była piękna pogoda, słońce świeciło od samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany, udany :) Teraz pora planować kolejny długi weekend :)

      Usuń
  3. Cudne prezenciki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe przydasiowe prezenciki, stosowne zastosowanie dla nich znajdziesz, bo inaczej być nie może. Gratuluję i pozdrawiam.
    Karola zadowolona z bereciku, możesz być dumna z siebie.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, cieszę się ogromnie, że Karolcia jest zadowolona i że beret się podoba :)

      Usuń
  5. Świetne prezenty:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Fajna przesyłka, rzeczy do rozradowania oka, ale i podniebienia :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Damian - szydełkowy renifer

Cześć,
Dziś przedstawiam Wam Damiana.
Renifer ten jest wielkim kibicem. I to nie piłki nożnej.
Kto zgadnie komu kibicuje ? :)




Alicja - szydełkowa owieczka

Witajcie,
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie się podziała wiosna? Słoneczko i ciepełko? Zawitała tylko na jeden weekend i znikła. No cóż, trzeba cierpliwie na nią poczekać.

Dzisiaj przedstawiam Wam Alicję. 
Owieczka jest troszkę nieśmiała ale jakoś dała radę z pozowaniem. Rośnie mała gwiazda :)
Alicja jest trzecia, najmłodsza w puchatej rodzince. Tutaj prezentował się najstarszy baranek Szoł, a tutaj Czarnulka. 
Ten sam wzór, te same włóczki (tylko inne kolory) a mamy trzy różne i wyjątkowe przytulaki :)

Zdjęć jest dużo, ale nie mogłam wybrać tylko kilku :)


Podkładka pod kubek Mikołaj - jak zrobić ?

Cześć, Obiecałam, że zdradzę wzór jak zrobić podkładkę pod kubek w kształcie Mikołaja :) Troszkę mi to zajęło ale udało się przed świętami :) Może jeszcze znajdzie się ktoś chętny i skorzysta.
Tak podkładka to fajna rzecz dla dziecka (przetestowane :)
Gotowi? To zaczynamy :)
Oznaczenia: I - półsłupek V - dwa półsłupki w jedno oczko A - dwa półsłupki przerobione razem
Dół: Zaczynamy od zrobienia 5 oczek łańcuszka. Łączymy w kółko. I lecimy okrążeniami: 1. 3 oczka łańcuszka, 12 słupków 2. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden)-powtarzać do końca 3. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, słupek)-powtarzać do końca 4. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 2 słupek)-powtarzać do końca 5. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 3 słupki)-powtarzać do końca