środa, 10 czerwca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - 19

Witam,
dziś środowo - Maknetowo.

Z czytaniem pomalutku mi idzie. Jestem w połowie "Nawałnicy mieczy - Stal i śnieg" Martina. Niestety w ciągu długiego weekendu nie miałam za bardzo czasu na czytanie i szydełkowanie, ale pomału nadrabiam. A książka z każdą stroną robi się coraz ciekawsza...

"Przekonałem się, że miłość nie zawsze jest mądra. Często wiedzie nas do wielkich szaleństw, lecz mimo to słuchamy serca... bez względu na to, co nam nakazuje."

"Nie każdy, kto przemawiał po przyjacielsku, był prawdziwym przyjacielem."

"Przez całą tę wełnę, skórę i stal prawie nic nie czuł, lecz i tak były bolesne. Myślałem, że Grenn to mój przyjaciel. Przyjaciół nie powinno się kopać. Czemu nie zostawią mnie w spokoju? Chcę odpocząć, to wszystko, odpocząć i trochę się przespać, a może trochę umrzeć."

A szydełkowo cały czas robi się poszewka na poduchę i do tego jeszcze coś małego żółtego :)

 Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...