Przejdź do głównej zawartości

Wspólne dzierganie i czytanie - 19

Witam,
dziś środowo - Maknetowo.

Z czytaniem pomalutku mi idzie. Jestem w połowie "Nawałnicy mieczy - Stal i śnieg" Martina. Niestety w ciągu długiego weekendu nie miałam za bardzo czasu na czytanie i szydełkowanie, ale pomału nadrabiam. A książka z każdą stroną robi się coraz ciekawsza...

"Przekonałem się, że miłość nie zawsze jest mądra. Często wiedzie nas do wielkich szaleństw, lecz mimo to słuchamy serca... bez względu na to, co nam nakazuje."

"Nie każdy, kto przemawiał po przyjacielsku, był prawdziwym przyjacielem."

"Przez całą tę wełnę, skórę i stal prawie nic nie czuł, lecz i tak były bolesne. Myślałem, że Grenn to mój przyjaciel. Przyjaciół nie powinno się kopać. Czemu nie zostawią mnie w spokoju? Chcę odpocząć, to wszystko, odpocząć i trochę się przespać, a może trochę umrzeć."

A szydełkowo cały czas robi się poszewka na poduchę i do tego jeszcze coś małego żółtego :)

 Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian - szydełkowy renifer

Cześć,
Dziś przedstawiam Wam Damiana.
Renifer ten jest wielkim kibicem. I to nie piłki nożnej.
Kto zgadnie komu kibicuje ? :)




Alicja - szydełkowa owieczka

Witajcie,
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie się podziała wiosna? Słoneczko i ciepełko? Zawitała tylko na jeden weekend i znikła. No cóż, trzeba cierpliwie na nią poczekać.

Dzisiaj przedstawiam Wam Alicję. 
Owieczka jest troszkę nieśmiała ale jakoś dała radę z pozowaniem. Rośnie mała gwiazda :)
Alicja jest trzecia, najmłodsza w puchatej rodzince. Tutaj prezentował się najstarszy baranek Szoł, a tutaj Czarnulka. 
Ten sam wzór, te same włóczki (tylko inne kolory) a mamy trzy różne i wyjątkowe przytulaki :)

Zdjęć jest dużo, ale nie mogłam wybrać tylko kilku :)


Podkładka pod kubek Mikołaj - jak zrobić ?

Cześć, Obiecałam, że zdradzę wzór jak zrobić podkładkę pod kubek w kształcie Mikołaja :) Troszkę mi to zajęło ale udało się przed świętami :) Może jeszcze znajdzie się ktoś chętny i skorzysta.
Tak podkładka to fajna rzecz dla dziecka (przetestowane :)
Gotowi? To zaczynamy :)
Oznaczenia: I - półsłupek V - dwa półsłupki w jedno oczko A - dwa półsłupki przerobione razem
Dół: Zaczynamy od zrobienia 5 oczek łańcuszka. Łączymy w kółko. I lecimy okrążeniami: 1. 3 oczka łańcuszka, 12 słupków 2. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden)-powtarzać do końca 3. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, słupek)-powtarzać do końca 4. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 2 słupek)-powtarzać do końca 5. 3 oczka łańcuszka, (2 słupki w jeden, 3 słupki)-powtarzać do końca