czwartek, 24 grudnia 2015

Szydełkowa bombka ver 3.0

Witam,

Na początku chciałam złożyć Wszystkim życzenia
spokojnych, szczęśliwych i rodzinnych Świąt.

W poprzednim poście pokazywałam dwie pierwsze bombki jakie zrobiłam.
Na następny ogień poszła bombka zrobiona do przedszkola. I tutaj trochę zaszalałam, ponieważ pierwszy raz użyłam koralików do szydełkowania. Myślałam, że będzie to troszkę bardziej skomplikowane ale nic z tego. Tylko było trzeba się pilnować, żeby w odpowiednim miejscu umiejscowić koralik :)
Muszę przyznać, że efekt mi się podoba?
A Wam? Jak podoba się taka szydełkowo-koralikowa ozdoba?


Przy okazji jeszcze pokażę dwie bombki zrobione przez Mateusza z pomocą mamy i taty:)

Pierwsza robiona na balonie, trochę papieru, bibuły, wikolu i brokatu (w końcu bombka powinna się troszkę świecić).
 Druga, to trochę włóczki i wikolu. Niestety troszkę się zdeformowała przy usuwaniu balona.

























































Pozdrawiam

Monika

2 komentarze:

  1. Estetyczne, w dobrym guście po prostu niebanalne piękno !!! Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...