niedziela, 14 czerwca 2015

Pszczoła

Witam,
Dziś pokażę Wam pracę jaką stworzyłam na zabawę u Danutki.
W tym miesiącu praca ma być żółto-czarna lub żółto-bordowa. Ja wybrałam tą pierwszą opcję.

Kolor żółty kojarzy mi się ze słońcem, bananami, cytryną, latem, słonecznikiem.

Przedstawiam Państwu pszczołę o imieniu Kwiat Saturna :)
Tu usiadła na mi na dłoni

Następnie przefrunęła na surfinię

Na chwilkę usiadła na bratku ...
I na koniec na pomidora
Tutaj jednak najbardziej jej się podobało :)

 Pszczołę robiłam kordonkiem, szydełkiem 1,6 mm.
 Wzór z gazety "Szydełkowanie. Kolekcja dekoracji nr 2/2015".
Oczywiście lekko zmodyfikowany :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...