czwartek, 17 września 2015

Szydełkowa apaszka ver. 2.0

Witam,
Dziś pokażę pracę jaką specjalnie przygotowałam na wrześniową zabawę: Cykliczne kolorki artystek kolorystek.
W zeszłym miesiącu z kolorem brzoskwiniowym niestety nie dałam rady. Po prostu kolor był dla mnie nieodgadniony :)
Za to w tym miesiącu nie miałam zamiaru dać za wygraną :)
A kolorem, który wybrała Danutka jest oliwkowy z dodatkiem czarnego lub żółtego.

Zrobiłam apaszkę dla chłopca lub dziewczynki z cudownie miękkiej włóczki Drops Bieg Merino. 100 % wełny :) Szydełkiem 6 mm.
Zużyłam dwa motki. Jeden w kolorze czarnym, a drugi w kolorze oliwkowym.



   
Jest to druga apaszka jaką robiłam. Jeżeli ktoś ma ochotę to tutaj może zobaczyć pierwszy egzemplarz :) Jest też tam zamieszczony wzór z którego korzystałam. Dodatkowo całość obrobiłam półsłupkami.

Jestem ciekawa jak się Wam podoba.

Pozdrawiam

Monika

2 komentarze:

  1. chętnie bym taką tylko w niebieskościach nosiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niebieskościach też fajnie by wyglądała :)

      Usuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...