środa, 23 września 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - 28

Witam w środę i zapraszam na WDiC u Maknety.

Z książkami ostatnio nie mogę trafić. Po książce  J.Ch. Grange "Kamienny krąg" wzięłam się za literaturę faktu: "Handlowałem kobietami" Antonio Salsa. Niestety książka tak jest napisana, że po około stu stronach zostawiłam ją.
Tym razem sięgnęłam po kryminał Jo Nesbo "Karaluchy". Jest to druga część z serii z Herrym Hole. Na razie całkiem nieźle się czyta. Wczora,j czytając ją, udało mi się przejechać swój przystanek :)
Krótki opis książki: 
"W domu publicznym w stolicy Tajlandii znaleziono ciało norweskiego ambasadora. W Oslo pospiesznie tworzony jest plan uniknięcia skandalu.
Policjant Harry Hole wsiada do samolotu skacowany z zastrzykami witaminy B12 i wkrótce zaczyna krążyć po zaułkach Bangkoku: wśród świątyń, palarni opium, dziecięcych prostytutek i barów go-go. Odkrywa, że w tej sprawie chodzi o coś więcej niż o morderstwo: za ścianami pełza coś, co nie znosi dziennego światła."

Robótkowo "coś" się tworzy :) Mam nadzieję, że niedługo uda mi się skończyć :)
Jestem ciekawa czy ktoś zgadnie co to takiego? :)
 Dzisiaj to nie wszystko.

Nieśmiało (bo to pierwszy raz) chciałam zaprosić chętnych do zabawy w wędrującą książkę :)
Książka, której dotyczy zabawa to kryminał Jo Nesbo "Człowiek nietoperz". 
"Norweski policjant Harry Hole przybywa do Sydney, aby wyjaśnić sprawę zabójstwa swej rodaczki, Inger Holter, być może ofiary seryjnego mordercy. Z miejscowym funkcjonariuszem, Aborygenem Andrew Kensingtonem, Harry poznaje dzielnicę domów publicznych i podejrzanych lokali, w których handluje się narkotykami, wędruje ulicami, po których snują się dewianci seksualni.
Przytłoczony nadmiarem obrazów i informacji początkowo nie łączy ich w logiczną całość. Zrozumienie przychodzi zbyt późno, a Harry za wyeliminowanie psychopatycznego zabójcy zapłaci wysoką cenę." 

Jeżeli są chętni to proszę się zgłaszać w komentarzu lub na adres mailowy szmonika.monika@gmail.com.

Jeszcze tylko mały regulamin:

REGULAMIN "WĘDRUJĄCEJ KSIĄŻKI"
1.By wziąć udział w grze trzeba mieć skończone 16 lat i prowadzić swojego bloga;
2.Należy zostawić komentarz pod tym postem,z informacją umożliwiającą komunikacje np.adresem mailowym;
3.Maksymalny czas przetrzymania książki to 21dni (3 tygodnie) nie licząc czasu na przesłanie paczki;
4.Paczka przesłana jest na własny koszt;
5.Książka zostanie przesłana przez ostatniego uczestnika do mnie;
7. Miło by było gdyby uczestnicy wraz z książką przesłali jakiś drobny upominek;
8. Można, ale nie trzeba, umieścić poniższy baner na swoim blogu.

Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...