środa, 30 września 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - 29

Witam,
Dziś środa i spotkanie u Maknety.

Książka z zeszłego tygodnia (Jo Nesbo "Karaluchy") skończona.
Muszę przyznać, że podobała mi się. Jest wciągająca, dużo zwrotów akcji. I nic nie jest takie jak się wydaje.
Chociaż, jak w pierwszej części do samego końca nie wiedziałam kto jest mordercą, to tutaj już poszło łatwiej i szybciej rozwiązałam zagadkę :)
Spokojnie mogę polecić tą książkę :)

Teraz się wzięłam za "Krąg ciemności" D.Prestona i L.Child. Pierwsza książka tych autorów. Zobaczymy.
Dopiero przeczytałam kilka stron więc ciężko mi coś o niej napisać.

Opis:
"Trudno o bardziej przerażającą sytuację niż rejs oceanicznym liniowcem, na pokładzie którego grasuje seryjny zabójca.
Podążając tropem bezcennego artefaktu, wykradzionego z niedostępnego tybetańskiego klasztoru, agent FBI Aloysius Pendergast i jego wychowanica Constance Greene wypływają supernowoczesną „Britanią” w dziewiczy rejs. Zabójstwa, które zaczynają się wkrótce po opuszczeniu portu potwierdzają najgorsze podejrzenia Pendergasta – złodziej znajduje się na pokładzie. Ale jak go odnaleźć pośród tysięcy pasażerów? Dlaczego kapitan „Britanii” kieruje statek prosto na rafy, ku pewnej zgubie? Czy on także miał kontakt z złowrogim Agozyenem, którego kształt i wygląd pozostają zagadką? Kto ocali pasażerów zmierzających wprost do piekła na okręcie ogarniętym paniką?"

Robótką z ostatniego posta faktycznie jest chusta :)
Za proste to było :)
Jeszcze kilka rzędów i będzie koniec.
To dzisiaj mam pytanie, co to może być to białe ?
 
Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...