czwartek, 30 października 2014

Nadeszła pora na dynie :) (Szydełkowe i nie tylko)

Witam cieplutko :)
Tej jesieni namnożyło się troszkę dyń :)
Nie wszystkie udało się obfotografować ponieważ szybko szły w świat.
Każda w innym kolorze i rozmiarze :)

U mnie zostało parę sztuk i wylądowały w wazonach i największa na parapecie u Matucha.

Tak się prezentują:

Liście zebrane podczas ostatniego spaceru po Łazienkach i ładnie już wysuszone :)



Dynie w komplecie :)
Oczywiście Mateusz pomagał w wybieraniu kłębuszków i nadziewaniu dyń :)
A białego Patisona przywiózł z wycieczki przedszkolnej na farmę dyń.



I na ostatnich zdjęciach prawdziwa dynia pomalowana przez tatę i syna :)
Uwaga na paluchy bo strasznie gryzie tymi zębami :)

Pozdrawiam
Monika

32 komentarze:

  1. No super te dynie. I brawo za zrobioen z tata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne dynie :). Bardzo efektownie wyglądają takie kompozycje w wazonach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. dynie przeurocze
    najbardziej mi się podoba ta żółto zielona
    i pewnie bym zrobiła podobne tylko co z nimi później robić
    a tak przy okazji co robisz z takimi rzeczami kiedy w domu za dużo ich się już robi?
    bo oddać nie mam komu, schować nie bardzo mam miejsce, a wyrzucić to już całkiem szkoda...
    ostatecznie przestałam robić ozdoby dla samych ozdób a jedynie praktyczne rzeczy dekorują mój dom...
    trochę smutno w tym domku się już zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chciałam zrobić jedną, góra dwie dynie ale tak mi się spodobało, że powstało stadko. Kilka od razu się rozeszło.
      A to co zostanie to zapakuję do kartoniku na przyszłą jesień. I w przyszłym roku po prostu nie będę robiła.
      Tak jak z gwiazdkami na choinkę. Zrobiłam kilka sztuk ze trzy lata temu i na razie innych nie robię bo już są. Tak też pewnie i z tym będzie.
      I jak tak patrzę to kilka ozdób szydełkowych fajnie ożywia pokój :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. :) kurcze ozdabiam swoje mieszkanko a to jakąś narzutką a to obruskiem a to zasłonkami i to już mi się nie mieści
      jak bym dorzuciła jeszcze takie cudeńka to już wcale szafek bym nie zamknęła
      muszę znaleźć jakiś system pakowania tych moich dekoracji bo stryszek też się zagraci
      dzięki za odpowiedź

      Usuń
  4. Bardzo lubię dynie. Są nie tylko ładne ale bardzo smaczne :-) (polecam sałatkę z dyni )
    Poza tym gratuluję talentu! Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Za dynią nie przepadam, ale może kiedyś się do niej przekonam :)

      Usuń
  5. Tyyyyle dyń! :) Wyszły świetnie, zwłaszcza ta kolorowa, zielono-żółta mi się podoba :) A jeszcze bardziej ujęły mnie jesienne wazony - liście, żołędzie i kasztany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne te Twoje dynie i jakie kolorowe :) Pięknie się prezentują :) Dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje:) Dyńki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam, jeśli masz ochotę, po wyróżnienie w łańcuszkowej zabawie Liebster Blog Award
    Uwielbiam te dynie, Są świetne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liście w wazonach super, ale te dyńki, to po prostu genialnie pozytywne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto meeeeega :DDD te maleńkie pomarańczowe- dla mnie bombastyczne :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu dyńki są przeurocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dyniowe dekoracje! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie to jest pięknie az słów brak z zachwytu:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te twoje dyńki:) Zawsze potrafisz wyczarować urocze przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie urocze są te Twoje dynie, cudowne !!! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...