niedziela, 19 października 2014

Nagroda niespodzianka

Witam,
dziś tak na szybko pochwalę się moją pierwszą wygraną niespodzianką na blogu Moje szydełkowe przygody .

Niestety nie było mnie cały tydzień ale syn dostał zapalenia płuc i człowiekowi nawet nie chciało się za bardzo do komputera siadać :(

W moje ręce trafiła gazetka "Lubię szydełkować" wraz z przepyszną czekoladą (która już dawno została zdegustowana).

 Najbardziej przypadł mi do gustu ten oto sweterek:
 Jest prześliczny :)
A te sówki są urocze.
Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli :)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i mam nadzieję, że syn już lepiej się czuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Matuch już na szczęście prawie zdrowy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. MIlo, ze znalazlas tam cos ciekawego :) Zdrowka dla syncia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pewnie, że znalazłam, tylko muszę znaleźć czas na realizację :)

      Usuń
  3. Gratuluję! Nagroda fajna, na pewno się przyda :)
    Oby mały szybko wyzdrowiał :*

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...