sobota, 18 lipca 2015

Rodzinka mini wielorybków

Witam,
Jaką mamy dziś piękną pogodę :)
Mam nadzieję, że pogoda się utrzyma (niekoniecznie może aż taki upał), bo jeszcze tydzień i ruszam na urlop :)

A u mnie pojawiła się rodzinka mini wielorybków.
Jedna większa: mama i piątka maluchów.
Jeden trafił do mnie jako breloczek do kluczy (to ten z zawieszką) a z reszty Mati miał wybrać sobie jednego.
I wybrał, ale wszystkie :)

Ostrzegam, że będzie duuuuuuużo zdjęć.

Rodzinka w komplecie wybrała się na plażę:

 
Mama Miniwieloryb
I kolejno dzieci miniwielorybki
 
Jak się okazało to przecież brakuje jeszcze taty miniwielorybka.
I będzie komplet :)
Więc jeszcze jednego muszę zrobić.

Pozdrawiam

Mam nadzieję, że za bardzo was nie zamęczyłam zdjęciami.

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...