środa, 22 lipca 2015

Wspólne dzierganie i czytnie - 23

Witam środowo,
i jak zwykle zapraszam na spotkanie u Maknety.

Książkowo, skończyłam drugi tom "Uczty dla wron" Martina. Książka tak nagle się urwała (akurat w momencie kiedy zaczęło się bardzo dużo dziać), że aż byłam w szoku. Od razu musiałam zacząć kolejną. Dobrze, że kolejny tom był pod ręką :) To jest jednak plus dla czytników :)
Kolejny tom "Taniec ze smokami" zaczyna się w tym samym momencie co "Uczta dla wron", z tym że przedstawione są wydarzenia z życia innych bohaterów. A ja się dziwiłam czemu nie ma nic o murze ani o smokach....

Oczywiście jest i kilka cytatów.

"Być może umiemy latać. Wszyscy. Jak mamy się o tym dowiedzieć, jeśli nie skoczymy z jakiejś wysokiej wieży? (…) Żaden człowiek nie dowie się, na co go stać, dopóki nie odważy się skoczyć. "

"– (…) każda mała dziewczynka potrzebuje dużego brata, który będzie jej bronił, a Tywin był duży, nawet kiedy miał dziesięć lat. – Westchnęła. – Kto nas teraz obroni? (…)
– Tywin zostawił syna.
– Masz rację. Prawdę mówiąc, tego właśnie boję się najbardziej. (…)
– Czemu miałabyś się bać?
– Jaime – odparła, pociągając go za ucho – słodziutki. Znam cię od czasu, gdy byłeś dzieciątkiem u piersi Joanny. Uśmiechasz się jak Gerion i walczysz jak Tyg, jest też w tobie trochę z Kevana, bo w przeciwnym razie nie nosiłbyś tego białego płaszcza… ale to Tyrion jest synem Tywina, nie ty."

"Kiedy ludzie muszą żyć jak szczury w ciemnościach pod ziemią, szybko zapominają o litości, tak samo jak o mleku i miodzie."

"Żadne wino nie jest słodsze od zabranego wrogowi."

"Niektórzy rycerze są mroczni i straszliwi, pani. Wojna z nas wszystkich robi potwory."

"Zawsze miej przyjaciół za plecami, a wrogów tam, gdzie będziesz ich widział."

A robótkowo, próbuję zrobić pokrowiec na aparat. Już prułam ze trzy razy, bo co sobie wzór upatrzyłam to wyglądało to nie tak jak myślałam. Zostanę chyba przy zwykłych słupkach albo półsłupkach.

Pozdrawiam

Monika

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...