niedziela, 5 lipca 2015

Zaginiony wielorybek

Cześć,
Ależ dzisiaj totalna skwarka. Wyjście na dwór to jakaś maskara, tak jest wszystko nagrzane. Dobrze, że chociaż w komunikacji miejskiej wyjątkowo działała klimatyzacja. Bo niestety z tą różnie bywa.
Są też oczywiście plusy. Jednym z nich są czynne fontanny, w których dzieciaki szaleją. Matuch był cały przeszczęśliwy jak mógł się cały zamoczyć :)
Jak to mało dzieciakom brakuje do szczęścia :)

Ale ja dzisiaj miałam pisać o wielorybie. W sumie o mini wielorybie.
Zrobiłam go wczoraj i od razu przypadł Matuchowi do gustu :) To jest dla mnie największy komplement i uznanie :)
Tylko, że niestety wieloryb dzisiaj zaginął :(
Pojechał z nami do kina i gdzieś po drodze przepadł. W miarę możliwości szukałam gdzie się tylko dało ale nic to nie dało :( Zaginął :(
W sumie był malutki, bo spokojnie mieścił się do łapki czterolatka. Mogłam przewidzieć, że ciężko go będzie upilonwać :(
I teraz będę musiała zrobić takiego samego, tylko ciut większego.

A oto i zaginiony:

 

Uciekam wziąć się do roboty.

Korzystałam z tego wzoru.
Włóczka toYarnArt Jeans szydełkiem nr 3.

 I jeszcze miałam dodać, że pierwszy raz użyłam bezpiecznych oczu. Ale się z nimi namęczyłam. Próbowałam je zamontować więcej czasu niż robiłam wieloryba :)

Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...