piątek, 6 listopada 2015

Listopadowe blogowanie - niebieski



Witam,
Postanowiłam dołączyć do zabawy zorganizowanej przez Maknetę: 30 dni blogowania w listopadzie. 
Do zabawy można dołączyć w dowolnym momencie i nie trzeba pisać codziennie. 

Zbierałam się do tego od samego początku jak tylko Makneta ogłosiła zabawę na swoim blogu. Ale jak to ze mną bywa, nie mogłam się zebrać. Tematy miałam przemyśleć podczas urlopu w górach, a okazało się, że wylądowałam na chorobowym z synem.  Tak jakoś wyszło. Ale koniec już tłumaczenia, teraz można wziąć się do roboty, znaczy do pisania :)

Na dzień dzisiejszy mamy temat: niebieski.

Uwielbiam ten kolor. Razem z czarnym i brązowym. 

W tym kolorze mam mnóstwo ubrań, jeden z pokoi w domu mam niebieski.
Kojarzy mi się z niebem, wodą, wolnością...

A jakich ciekawostek o tym kolorze przypadkowo się dowiedziałam :)
Np. do XIV wielu w języku polskim „niebieski” nie był kolorem tylko oznaczało „przynależny do nieba”.
Albo: działa ożywczo na umysł, pobudza wyobraźnię i skłania do twórczego myślenia.

Ostatnio jak przeglądałam moje prace, wszędzie widzę niebieski :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Mam nadzieję, że z tym niebieskim to nie przesadziłam :)
A wy lubicie niebieski?

Pozdrawiam 

Monika

P.S. Mam nadzieję, że do zobaczenia jutro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...