sobota, 7 listopada 2015

Listopadowe blogowanie - nogi + łapka kuchenna

Witam,
Dziś kolejny dzień z listopadowym blogowaniem u Maknety.

Na dzień dzisiejszy mamy nogi.
Co można powiedzieć o nogach? Są krótkie i długie, chude i grube, szybkie i wolne.
Co mogę powiedzieć o moich? Tylko to, że zaniosą mnie tam gdzie chcę a czasami jeszcze dalej :)


Dziś przy okazji pokażę swoją pracę jaką wykonałam jakiś czas temu.
Całkiem o niej zapomniałam. Przypomniałam sobie dopiero kiedy przeglądałam zdjęcia.
Zrobiona jest na pewno z bawełny, wzorem zaczerpniętym z książki o wzorach.
Pojechała dawno w świat.

 
 
Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...