środa, 18 listopada 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - 34 i Listopadowe blogowanie - dziennik

Witam,
Dziś mogę zamieścić zdjęcie to samo co w zeszłym tygodniu. Książka czyta się pomału, z tego względu, że ostatnio rano w tramwaju tak mi się chce spać, że nie ma nawet sensu książki wyciągać.

A robótki leżą i czekają. Wszystko przez nadgarstki i łokcie. Muszę im dać trochę odpocząć to pewnie przestaną doskwierać i będę mogła wrócić do normalności i szydełkowania.

Tak się zastanawiałam jak ugryźć temat dziennik. W sumie żadnego nie prowadzę. 
W szkolnych czasach pisałam pamiętniki, które mam do dzisiaj. Wszystkie pozaklejane, żeby nikt nie mógł bez mojej wiedzy do niech zajrzeć. W sumie też ich nie czytałam. Pewnie kiedyś nadejdzie ten dzień :) 
Pisanie pamiętnika zaczęłam od prezentu jaki dostałam od wujka. Był to Kalendarz Szalonego Małolata :)
Miał ktoś z was z nim styczność?
Jednak mogę powiedzieć, że blog jest takim moim dziennikiem/pamiętnikiem. Tutaj są udokumentowane wszystkie moje małe twory, które udało mi się zrobić. Tutaj też są przedstawione książki, które przeczytałam i co o nich sądzę.



Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...