poniedziałek, 30 listopada 2015

Szydełkowa chusta i prezent

Witam,
Dziś w końcu pokażę chustę, którą niedawno skończyłam.
Załapała się nawet na jesienną sesję zdjęciową :)


 
 

 Jestem ciekawa jak Wam się podoba?

Robiłam ją z włóczki Drops Delight, szydełkiem 4,5 mm.
Nawet się nie spodziewałam, że tak szybko się będzie robiło.
I zamiast kamizelki mam chustę :)

Wzór i opis jak zrobić znajdziecie w Galeryjce za miastem.

W styczniu zeszłego roku (jak to dawno temu było) pokazywałam tą samą chustę ale robioną z innej włóczki. Wygląda całkiem inaczej.

Chciałam się jeszcze pochwalić jaką Mateusz dostał przepiękną kartkę od Annette.

 Czyż nie jest świetna?
Zwłaszcza dla miłośnika kosmosu :)

Annett, jeszcez raz bardzo Ci dziękuję :)

Pozdrawiam

Monika








4 komentarze:

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...